keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Joukkueen uudet jäsenet (esittelyssä Samuel ja Pinja)





Samuel Sinikallio 15v.

Lajitausta: 
2010 kesä-2013 HAC Xtreme 
2014- Gorillaz 

Aloitin cheerin koska naapurini harrasti ja vanha harrastus ei enään kiinnostanut. Otin valmentajiin yhteyttä heti ku sain tietää joukkueesta, mihin pääsee myös poikia. 

Hienoin hetki lajin parissa ensimmäiset EM-kilpailut ja kultamitalli Sloveniassa 2011



Pinja Kakkuri 17v.

Lajitausta: 
Harrastin melkee 10 vuotta telinevoimisteluu (ja loppuajasta harrastin myös uimahyppyjä siinä rinnalla, mutta se ei oikee ollu mun juttu.) Samaan aikaan kun mä mietin voimistelun lopettamista kaverit oli alotamassa cheerleadingin ja sitte lopulta joskus 2010 ne sai mutki ylipuhuttuu mukaan.  Hetkekään en oo katunu et vaihdoin voimistelun cheerleadingii, mut oon kuitenki ilone et voimistelin, koska siitä sai nii hyvän lajitaustan!

Ennen gorilloja oon ollu: 
Hac Exelissä (2010)
Hac Junior Elitessä (2010-2011)
Hac Elitessä (2011-2013) 

Hienoin hetki lajin parissa on varmaa mun ekat MM-kisat 2012 ja kun saatiin siellä pronssia!




Ei kommentteja: